განვიხილეთ მე-3 მოდული. კავშირები.
გავეცანით უკუკავშირის არსს,საავტორო უფლებებს.შევქმენით ბიბლიოგრაფიის ფაილი.
ვისწავლეთ სლაიდის შექმნა. შევქმენით პროექტის საპრეზენტაციო ფაილი განსაკუთრებით ნაყოფიერი იყო დღევანდელი დღე.
ბატონო რამინ, გთხოვ მეტი პირადი დამოკიდებულება გამოხატე კონკრეტული საკითხისადმი შემდეგი სიტყვების გამოყენებით: მე ვფიქრობ..., მე მინდა...., მე მაინტერერსებს... და. ა.შ
3.3. რამინი, მხოლოდ ქართული ლიტერატურის , თუ მსოფლიო ლიტერატურის ნაწარმოებების განხილვას აპირებენ მოსწავლეები პროექტის შესრულების დროს? 3.2.მუშაობის დროს მიღებული დასკვნები როგორ იმოქმედებს ცალკეული მოსწავლის მორალურ-ეთიკურ ქცევებზე? 3.1. როგორ მიგაჩნია შედეგზე გასვლისათვის რა მოგეთხოვება შენ, როგორც ფალსიტატორს? 2.2. ვფიქრობ, ფილმის ჩვენება, განხილვა და დებატების გამოყეენება უკეთეს შედეგს მოგცემს დაეხმარო მოსწავლეებს ამ პრობლემის უკეთ დანახვა- გააზრებაში. გააზრებაში. 2.1. ასევე ვფიქრობ, რომ რომ გარდა ესსესი, სცენური გათამაშება -"იმიტაცია,როლი"- უკეთ გააცნობს და დაანახვებს მოსწავლეებს აღნიშნულ პრობლემას; 1.1 რამინი, მომეწონა პროექტის თემატიკა , რადგანაც დღევანდელობის ერთ-ერთ აქტუალურ პრობლემას გააცნობ მოსწავლეებს ასევე კარგად გაქვს გაწერილი ყველა მიზანი და შედეგზე გასვლის გზები და მათი შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმებთან.
გმადლობთ,ქალბატონო გვანცა, გავითვალისწინებ შენიშვნებს.ვფიქრობ, შემდეგ ჯერზე უკეთესად გამომივა.საერთოდ,ჩემი მუშაობის სტილი დამოუკიდებელი აზროვნების განვითარებაზეა გათვლილი და ამ ფრაზების გარეშე წარმოუდგენელია საკუთარი აზრის დაფიქსირება.
3,3 ბატონო რამინ თქვენი პროექტის სთაური ვისი გორისა ხარ მოსწავლეებმა შეარჩიეს თუ თავად მიაწოდე? 3,2მხოლოდ ყაზბეგის ნაწარმოების მაგალითზე თუ სხვა ლიტრერატურის გამოყენებითაც?
ბატონო რამინ, გთხოვ მეტი პირადი დამოკიდებულება გამოხატე კონკრეტული საკითხისადმი შემდეგი სიტყვების გამოყენებით: მე ვფიქრობ..., მე მინდა...., მე მაინტერერსებს... და. ა.შ
ReplyDelete1) რამინ,აქ არ ჩანს,თუ როგორ გამოიყენებს და როგორ მოახდენს მიღებული ცოდნის ტრანსფერს მოსწავლე//?
ReplyDelete2]რა კავშირი აქვს ამ ყოველივეს თანამედროვე ცხოვრებასთან/?
ReplyDeleteრამინ საყვარელო ,მომეწონა თქვენი პროექტის შინაარსი, სტანდარტები და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები შესაბამისობაშია მიზანთან,
ReplyDeleteრამინ საყვარელო ,მომეწონა თქვენი პროექტის შინაარსი, სტანდარტები და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები შესაბამისობაშია მიზანთან,
ReplyDelete3.3. რამინი, მხოლოდ ქართული ლიტერატურის , თუ მსოფლიო ლიტერატურის ნაწარმოებების განხილვას აპირებენ მოსწავლეები პროექტის შესრულების დროს?
ReplyDelete3.2.მუშაობის დროს მიღებული დასკვნები როგორ იმოქმედებს ცალკეული მოსწავლის მორალურ-ეთიკურ ქცევებზე?
3.1. როგორ მიგაჩნია შედეგზე გასვლისათვის რა მოგეთხოვება შენ, როგორც ფალსიტატორს?
2.2. ვფიქრობ, ფილმის ჩვენება, განხილვა და დებატების გამოყეენება უკეთეს შედეგს მოგცემს დაეხმარო მოსწავლეებს ამ პრობლემის უკეთ დანახვა- გააზრებაში. გააზრებაში.
2.1. ასევე ვფიქრობ, რომ რომ გარდა ესსესი, სცენური გათამაშება -"იმიტაცია,როლი"- უკეთ გააცნობს და დაანახვებს მოსწავლეებს აღნიშნულ პრობლემას;
1.1 რამინი, მომეწონა პროექტის თემატიკა , რადგანაც დღევანდელობის ერთ-ერთ აქტუალურ პრობლემას გააცნობ მოსწავლეებს ასევე კარგად გაქვს გაწერილი ყველა მიზანი და შედეგზე გასვლის გზები და მათი შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმებთან.
გმადლობთ,ქალბატონო გვანცა, გავითვალისწინებ შენიშვნებს.ვფიქრობ, შემდეგ ჯერზე უკეთესად გამომივა.საერთოდ,ჩემი მუშაობის სტილი დამოუკიდებელი აზროვნების განვითარებაზეა გათვლილი და ამ ფრაზების გარეშე წარმოუდგენელია საკუთარი აზრის დაფიქსირება.
ReplyDeleteჩემო მეგობარო ხათუნა, ყურადსაღებია შენი შენიშვნები. ყველაფერს პრაქტიკულად
ReplyDeleteვაკეთებ ,მაგრამ ვიზუალურად ასახვა ჯერჯერობით მეძნელება.
ლალი ძვირფასო! ყველაფერს გავითვალისწინებ.შემდეგი პროექტი უკეთესი
ReplyDeleteგამომივა და განზოგადება შენზეა.
3,3 ბატონო რამინ თქვენი პროექტის სთაური ვისი გორისა ხარ მოსწავლეებმა შეარჩიეს თუ თავად მიაწოდე?
ReplyDelete3,2მხოლოდ ყაზბეგის ნაწარმოების მაგალითზე თუ სხვა ლიტრერატურის გამოყენებითაც?